Теми самоосвіти

 2019-2020 н. р. 

Реалізація творчого потенціалу учнів основної школи у процесі трудового навчання

 2018-2019 н. р.
Блог як засіб оперативної рефлексії на зміни навчальних програм та впровадження у навчальний процес нових розробок учителя.

 
2017-2018 н. р.
Блог як засіб оперативної рефлексії на зміни навчальних програм та впровадження у навчальний процес нових розробок учителя


 2016-2017 н. р.
Впровадження елементів  перевернутого навчання в систему роботи


 2015-2016 н. р.
Можливості впровадження елементів технології перевернутого навчання в систему роботи учителя
  

2014-2015 н. р.
Суть педагогічної технології перевернутого навчання. Переваги та недоліки. Можливості впровадження в систему роботи.


2013-2014 н. р.
Оптимізація навчально-виховного процесу з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання та технологій.


 2012-2013 н. р.
Оптимізація навчально-виховного процесу з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання та технологій.


2011-2012 н. р.
Проблеми та особливості реалізації варіативних модулів декоративно-ужиткового призначення у 7-9 класах з використанням інформаційних технологій.


 2010-2011 н. р.
Проблеми та особливості реалізації варіативних модулів декоративно-ужиткового призначення у 7-9 класах


 2009-2010 н. р.
Проблема впровадження сучасних інформаційних технологій в процесі виконання проекту та способи реалізації цієї проблеми


 2008-2009 н. р.
Проблема впровадження сучасних інформаційних технологій в процесі виконання проекту та способи реалізації цієї проблеми.


2007-2008 н. р. 
Проблема вибору сучасної актуальної техніко-технологічної інформації.































Немає коментарів:

Дописати коментар