Реалізація творчого потенціалу учнів основної школи у
процесі трудового навчання
2018-2019 н. р.
Блог як засіб оперативної рефлексії на зміни навчальних програм та впровадження у навчальний процес нових розробок учителя.
2017-2018 н. р.
Блог як засіб оперативної рефлексії на зміни навчальних програм та впровадження у навчальний процес нових розробок учителя
2016-2017 н. р.
Впровадження елементів перевернутого навчання в систему роботи
2015-2016 н. р.
Можливості впровадження елементів технології перевернутого навчання в систему роботи учителя
2014-2015 н. р.
Суть педагогічної технології перевернутого навчання. Переваги та недоліки. Можливості впровадження в систему роботи.
2013-2014 н. р.
Оптимізація навчально-виховного процесу з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання та технологій.
2012-2013 н. р.
Оптимізація навчально-виховного процесу з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання та технологій.
2011-2012 н. р.
Проблеми та особливості реалізації варіативних модулів декоративно-ужиткового призначення у 7-9 класах з використанням інформаційних технологій.
2010-2011 н. р.
Проблеми та особливості реалізації варіативних модулів декоративно-ужиткового призначення у 7-9 класах
2009-2010 н. р.
Проблема впровадження сучасних інформаційних технологій в процесі виконання проекту та способи реалізації цієї проблеми
2008-2009 н. р.
Проблема впровадження сучасних інформаційних технологій в процесі виконання проекту та способи реалізації цієї проблеми.
2007-2008 н. р.
Проблема вибору сучасної актуальної техніко-технологічної інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар